Unika logipriser på Varbergs Kurort

Comwell Varbergs Kurort startar nyåret den 5 januari genom att sälja logi till unikt låga priser. Under de fem inledande dagarna kan den som bokar via webben checka in för rekordlåga 55 kr/66 kr/77 kr/88 kr - och avslutningsvis den 9/1, 99 kr.

- Detta gör vi en gång och aldrig mer, skrattar vd Martin Svensson. Erbjudandet är knutet till måltidsbokning, men innebär ändå att våra gäster den 5/1 landar på fantastiska 712 kr för helpension. Vi vill bjuda på detta eftersom poolområdet öppnar först den 10/1*. Istället njuter gästerna av kallbadhus med bastu och gott om aktiviteter i huset - vi vågar utlova fantastiska dagar på plats.

(*P.g.a. fortsatt utveckling av poolområdet, ett arbete som startade under 2010.)

För mer information:

eller kontakta:

Comwell Varbergs Kurort

Marknadschef Heléne Johansson

E-post: helene.johansson@comwell.se

• Friskvård

• hotell
  • comwell
  • comwell varbergs kurort
  • kurort
  • martin svensson
  • mat och dryck