Michael Saliba föreläser på Väsby Promotions Årsmöte

Michael Saliba föreläser på Väsby Promotions Årsmöte

”Dagen då du slutar göra positiv skillnad tappar du din framgång”. Detta är ett citat från Michael Saliba som är inspirationsföreläsare på Väsby Promotions Årsmöte den 28 mars.

Michael Saliba är mannen bakom #LinkedInSalibaChallenge som han startade för att uppmana folk att hjälpa andra att få jobb. På ett år byggde han sitt nätverk från 30 till 30 000 kontakter. I dagsläget har initiativet gått viralt och lett till att över 400 människor fått jobb!

Michael har själv fått kämpa för att lyckas. Vägen till framgångsrik influencer och efterfrågad mentor, föreläsare och inspiratör har varken varit enkel eller rak. Du kommer aldrig att bli nåt fick han höra mer än en gång under de trassliga ungdomsåren, men en vistelse på ett kloster i Jerusalem blev en vändpunkt.

Michael Saliba har en bakgrund som säljare och försäljningschef och är idag mentor, föreläsare, inspiratör och entreprenör. Michael vill bygga broar och vara en bidragande orsak till att vi alla kan må bättre. Han vill få fler att tro på sig själva och följa sina mål, att inte låta sig hindras av negativa människor och omständigheter.

Nu får du som medlem i Väsby Promotion chansen att få lyssna till Michael Saliba och hans fantastiska föreläsning, anmäl dig till vårt Årsmöte nu! Earlybird-pris t.o.m 28/2.

LÄS MER OCH ANMÄL DIG HÄR!

Läs mer om hur du blir medlem i Väsby Promotion här.