Ana Jimenez ny ekonomiansvarig på Väsby Promotion

Ana Jimenez ny ekonomiansvarig på Väsby Promotion

Vi är glada att hälsa vår nya kollega Ana Jimenez välkommen till vårt team på Väsby Promotion. Ana har lång erfarenhet inom yrket och har arbetat med redovisning på olika företag och i olika branscher sedan 1995. Hon tar över som ekonomiansvarig efter Jeanette Isacsson.

– Jag ser fram emot att vara en del av Väsby Promotion, en ny och spännande verksamhet för mig som drivs av professionella och härliga personer, säger Ana Jimenez.

Ana kommer att arbeta 20 % och tillträder sin nya tjänst under vecka 2. Hon kommer främst att tillbringa fredagar på kontoret. Kom gärna in då och säg hej till vår nya kollega!

– Det är med tillit och glädje vi välkomnar Ana Jimenez till oss. Ana har erfarenhet av att, både som anställd och som konsult i eget företag, ansvara för alla delar av ekonomiarbetet, inklusive affärsutveckling och HR. En kombination som vi ser fram emot att stärka teamet med, säger Camilla König Ekegren, verksamhetschef på Väsby Promotion.