PRESENTATION AV TRE NYA SAMARBETSPARTNERS

Vi uppdaterar dagligen vår webb och vi har nu nöjet att få presenterar tre nya samarbetspartner till VeaLearn. Förutom våra tidigare samarbetspartner som är Diploma, Föredrag.se, Driva-Eget, Redaktionen och Wimab säger vi nu också välkommen till samarbetsparterna Coursio , Björn Lundén och till Turbo Distans.

Coursio är en enkel tjänst för att publicera utbildnings relaterat innehåll och kurser. De har över 10 års erfarenhet av utbildning online och sedan starten av Coursio 2010 har de hjälpt allt från stora till små företag, skolor och enskilda individer sprida kunskap via deras verktyg och med hjälp av det effektiviserat sin verksamhet, hittat nya intäktskällor, nått ut till nya målgrupper eller helt enkelt gjort utbildning roligare.

Björn Lundén Information är ett kunskaps- och utbildningsföretag som sedan 1987 har försett företag, företagsrådgivare, föreningar mfl med begriplig information och praktiska hjälpmedel inom områdena skatt, redovisning, personal och juridik. Vi kommer att samarbeta med Coursio i de fall där föreläsare använder Coursio som plattform i sin webbutbildning. I samarbetet med Björn Lundén kommer vi att kunna erbjuda mängd webbkurser och böcker, där du kan välja både mellan e-böcker eller ”vanliga” böcker, dokumentmallar och deras nyhetstjänst BL Info Online– alla viktiga nyheter beskrivna och kommenterade samt djupare fakta inom områdena skatt, redovisning och lön. Dessutom en rad praktiska verktyg som e-böcker, dokumentmallar och beräkningsmallar.

Turbo Distans drivs av Gottfried Gemzell och Anna Kleinwichs Magnusson som båda har lång erfarenhet av att utbilda och föreläsa inom marknadsföring, kommunikation och skrivande. Turbo Distans erbjuder effektiva och nyttiga digitala kurser. De vänder sig till privatpersoner, företagare och kommunikatörer som vill lära sig mer om marknadsföring. I samarbete med Turbo Distans kommer vi att erbjuda webbkurserna Facebook för nybörjare, Linkedin för nybörjare,och två kurspaket : öka försäljningen med nyhetsbrev och kurspaketet: PR för nyföretagare.