Enkelt, stilrent och funktionellt

Enkelt, stilrent och funktionellt

Enkelhet är trendigt. Nya luckan Maja från Vedum är ett perfekt alternativ för människor som vill ha ett personligt kök utan krusiduller. Stilrena linjer, enkla materialval och blå och grå kulörer kompletterat med trärena ytor ger ett rakt och ärligt intryck.

Tanken med Vedums kökssortiment är att det ska finnas inspirerande och trendriktiga kök för olika personligheter och smaker. Här finns allt från det klassiska och lantliga till det moderna och stilrena. En av årets nyheter är Maja.

– Många söker nu efter det enkla och okonstlade. Vår nya lucka Maja är modern, avskalad och distinkt. Perfekt när man är ute efter ett baskök som är funktionellt, personligt och samtida, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Mer om Maja på www.vedum.se/kok/koksmiljoer/maja/maja

Taggar

Vedum Kök & Bad inreder de skandinaviska hemmen med vacker, funktionell och långsiktig design. Det 100-åriga familjeföretaget utvecklar och tillverkar allt från kök och badrum, till tvättstuga och förvaring. Bolaget ägs av bröderna Magnus Efraimsson och Niklas Efraimsson och är Sveriges största familjeägda företag i sin bransch, med runt 460 anställda och med en årlig omsättning på cirka 775 miljoner kronor. Fabriken och huvudkontoret finns fortfarande kvar i det lilla västsvenska samhället Vedum, där allting började för 100 år sedan. Vedum har egna utställningar i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Linköping, Malmö och i Vedum, samt återförsäljare inom bad över hela landet.Besök www.vedum.se för mer information.