Klassiskt på personligt sätt

Klassiskt på personligt sätt

Klassiskt är alltid rätt. Vedums tidlösa serie Tidy har utökats med en ny lucka och svarvade ben som passar människor som vill ha ett traditionellt och romantiskt badrum med personliga detaljer.

Tanken med Vedums badrumssortiment är att det alltid ska finnas inspirerande och trendriktiga inredningar för olika hem och personligheter. Tidy är designad för Vedum av Jesper Ståhl och har ett tidlöst formspråk som passar både i moderna och traditionella miljöer.

– En serie för människor som vill ha ett badrum med rena linjer, gedigen kvalitetskänsla och genomtänkta funktioner, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. I år har serien utökats med luckan Classic och svarvade ben som gör det möjligt att skapa ett badrum som är klassiskt i både material och design. Mer om Tidy på www.vedum.se/badrum/tidy.

– Det klassiska är trendigt. Vi har valt att visa Classic i en ljus, vacker och romantisk miljö med stark möbelkänsla och personliga detaljer som ljuskrona, matta och stol, säger Marianne Färlin.

Taggar

Vedum Kök & Bad inreder de skandinaviska hemmen med vacker, funktionell och långsiktig design. Det 100-åriga familjeföretaget utvecklar och tillverkar allt från kök och badrum, till tvättstuga och förvaring. Bolaget ägs av bröderna Magnus Efraimsson och Niklas Efraimsson och är Sveriges största familjeägda företag i sin bransch, med runt 460 anställda och med en årlig omsättning på cirka 775 miljoner kronor. Fabriken och huvudkontoret finns fortfarande kvar i det lilla västsvenska samhället Vedum, där allting började för 100 år sedan. Vedum har egna utställningar i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Linköping, Malmö och i Vedum, samt återförsäljare inom bad över hela landet.Besök www.vedum.se för mer information.