Veidekke - Årets pressrum 2009 i kategorin Bygg & Fastighet

Veidekke har av MyNewsdesk utsetts till Årets pressrum 2009 på i kategorin Bygg & Fastighet.

- Tack MyNewsdesk för den fina utnämningen Årets Pressrum 2009 i kategorin Bygg & Fastighet. Vi är fantastiskt stolta och glada. När vi publicerar nyheter och pressinformationer är vårt främsta syfte att skapa merintresse och pressrummet på MyNewsdesk är ett utmärkt forum för detta. Här kan vi ”krydda” informationen med bildmaterial, dokumentation, kontaktpersoner, video etc samt synka informationen mot andra sociala medier. Vi har under det senaste halvåret arbetat hårt i att utforma våra nyheter på ett sätt som ger läsaren mersmak. Att utses till Årets pressrum är därför extra roligt och inspirerar oss till att jobba ännu hårdare för att öka vår läsvärdhet. Tack vare de utmärkta statistikverktygen MyNewdesk erbjuder kan vi också snabbt och överskådligt följa effekten av våra publiceringar, säger Sylvianne Bergman, Informationschef.

Pressmeddelande MyNewsdesk.

• mynewsdesk