Välkommen till Veidekke i Solna

Vi har flyttat till Solna från Sundbyberg

För att öka möjligheterna för effektivitet, involvering och samverkan flyttar Entreprenad och Bostad i Stockholm till nya kontor på ett och samma plan. Vi har tecknat avtal med FABEGE och hyr ca 3000 m2 på Svetsarvägen 15 i Solna Business Center. Där har vi tillsammans med arkitektfirman Reflex anpassat lokalerna efter våra behov och kommit fram till en lösning som både är funktionell, snygg och enhetlig. Vår nya fräscha reception kommer att ta emot kunder, samarbetspartners, medarbetare och besökare till vår besökszon där det finns fina konferensrum, öppna mötesplatser samt ett gemensamt pentry, där vi gärna bjuder på en kopp.

Vad vinner vi på att flytta ihop?

En framgångsfaktor hos Veidekke är att vi har stor bredd och kompetens både på Entreprenad och Bostad. Genom att sitta tillsammans kommer vi att kunna stärka och öka våra och dina möjligheter till ett värdeskapande samspel. Mötena blir naturliga och problem som tidigare kunde uppstå minskar på grund av att vi löser dem vid samtalet kring den gemensamma kaffemaskinen. Vi får ett mer ”levande”, involverande kontor med större dynamik.

• veidekke bostad
  • veidekke bygg stockholm