Alive – Andaktsboken med stort A

ALIVE är en hjärtlig andakstbok med utgångspunkt i 365 låtar för själen, en låt för varje dag och till den en personlig text av författaren, Fredrik Beverhjelm. ALIVE passar både konfirmanden och dess handledare. Boken öppnar även upp för alla som vill ha hjälp på vägen med sina funderingar och tankar, den ger möjlighet till reflektion och eftertanke var du än befinner dig i livet. Boken tar upp tankar om livet, både allt det härliga och hoppfulla men även det svåra och jobbiga.

Om författaren:
Fredrik Beverhjelm är präst i Lunds domkyrkoförsamling och har många års erfarenhet av arbete med konfirmander och unga ledare. Boken är skriven med ursprunget från ett minne där Fredrik för första gången kom i kontakt med rockgruppen Kiss och deras skiva med just namnet ALIVE.

Fakta om boken:

Titel: ALIVE
Författare: Fredrik Beverhjelm
ISBN: 978-91- 52635902
Utgivningsår: 2014

Ca pris: 199 kr

Boken går att beställa på www.verbum.se
För mer information kontakta gärna louise.sillrén@verbum.se, 08-743 65 23

• andaksbok
  • fredrik beverhjelm
  • alive

Verbum AB är Sveriges ledande utgivare av teologisk litteratur och ett av marknadens största fackboksförlag. Kärnan i verksamheten är teologisk, men utgivningen speglar även livsfrågor, andlig vägledning, sökande och växande i den kristna tron. Besök gärna www.verbum.se för mer information.