Verismo besökte HR Tech Europe

I veckan har Verismo funnits på plats på HR Tech Europe i London för att inspireras av talare och utställare. HR Tech Europe beskrivs som en av de viktigaste mötesplatserna inom områden där teknik och mjukvara samverkar med människor och organisationer.

”Att vara där, utbyta erfarenheter med andra systemleverantörer och diskutera möjliga samarbeten var en berikande upplevelse som gav mig ännu mer tilltro till 2015.”

Jonas Lindstrand, utvecklingsansvarig

På HR Tech Europe fanns möjligheten att lyssna på mer än 65 av världens mest aktuella ledare och inspiratörer kring ämnen och trender inom bland annat talang, teknik, rekrytering, lärande och mobilitet. Besökare från över 50 länder och flera parallella event gav Verismo två dagar av intensivt nätverkande och många spännande iakttagelser att ta med hem till Stockholm.

”För mig var Nick Holleys framförande ”CEO’s Don’t Care about HR” oerhört inspirerade. Han gav mig insikter kring hur vi ytterligare kan avancera från att uppfylla direkta HR-behov till att ge våra kunder faktiska affärsfördelar.”

Fredrik Wallén, VD