Ont om plats i garaget? PELA verktygsvagn och låda sväljer en hel del verktyg och låter dig på så vis få mer utrymme till annat.

Alla verktyg på samma ställe – PELA verktygsvagn och låda

Samla alla verktygen på ett och samma ställe och frigör utrymme för andra nödvändiga saker. Den rymliga förvaringsenheten från PELA med både vagn och topplåda rullas enkelt runt i verkstad och garage.

Med verktygsvagnen från PELA mekar du såväl snyggt som praktiskt. Vagnen har sex lådor i två olika storlekar samt en extra topplåda med ytterligare fyra lådor och ett fack med lock upptill. Gasfjädrar håller locket i öppet läge och gör det enkelt att komma åt verktygen. Samtliga lådor är kullagrade – det är stabilt, det tål hög belastning och det löper lätt. En spärranordning ser också till att lådorna inte öppnas när vagnen är i rörelse.

PELA verktygsvagn och låda från Verktygsboden har en reptålig pulverlackerad yta i grafitgrått och handtag i röd eloxerad aluminium som är lätt att hålla rena. Modulen har fyra kullagrade hjul, varav två svängbara och med broms. Verktygen förvaras säkert med lås i såväl vagn som topplåda.

PELA verktygsvagn och låda