Bästa vännen i garaget - Verktygsvagn med 220 verktyg. Hos Verktygsboden

Bästa vännen i garaget - Verktygsvagn med 220 verktyg. Hos Verktygsboden

Att ha rätt verktyg när man grejar med något gör arbetet så mycket roligare. Att ha bra ordning på sakerna och enkelt kunna hitta det verktyg man behöver, är minst lika viktigt. Med verktygsvagnen från Verktygsboden får du allt i ett.

Tänger, mejslar, hammare, bits och hylsor. Den nya vagnen innehåller de flesta verktyg du behöver till hemmagaraget eller den enklare verkstaden - totalt en verktygssats om 220 delar.

Hög kvalitet och praktisk förvaring. Nyheten från Verktygsboden är lika snygg som funktionell. Formgjutna insatser i lådorna visar tydligt var varje verktyg hör hemma. En smart detalj är centrallåset som låser alla lådorna på en gång. Vagnen har draghandtag och fyra hjul, varav två svängbara, för enkel manövrering.

Verktygsboden– bra verktyg till bra pris

Verktygsvagn med 220 olika verktyg