Lätthanterad polermaskin från Verktygsboden

Lätthanterad polermaskin från Verktygsboden

När du bonar om bilen eller båten för vintern, passa då även på att polera. När våren sedan kommer är det bara att ut och glida. Polermaskinen från Verktygsboden är lättarbetad med ett bekvämt och stabilt tvåhandsgrepp och väger endast 2,2 kg.

Polermaskinen är justerbar i hastighet och har en extra lång kabel på 4,5 m lång elkabel. Passar för flera typer av polerjobb då polerhättan enkelt kan bytas ut. Till polermaskinen medföljer 1 st kardborrerondell 125 mm, 3st polerdynor 150 mm i olika hårdhet och 1st lammullshätta 125 mm samt sidohandtag och blocknyckel.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

Polermaskin med polersvampar

Polermaskinen ingår i sortimentet PELA, som är Verktygsbodens eget varumärke. PELA-produkterna är utvecklade efter våra egna behov med fokus på funktion till så lågt pris som möjligt.