Meka bekvämt med liggbräda från Verktygsboden

Meka bekvämt med liggbräda från Verktygsboden

Med liggbräda från Verktygsboden arbetar du bekvämt under fordon och maskiner. Liggbrädan har en kraftig stålrörskonstruktion och stoppad dyna i konstläder. Sex svängbara hjul gör liggbrädan lättmanövrerad och väljer du liggbräda med justerbart ryggstöd blir arbetet än mer komfortabelt.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

Liggbräda 100 cm
Art.nr 159844
Liggbräda med gasdämpare för att steglöst justera ryggstödets lutning. Kraftig konstruktion i stålrör försedd med 6 st svängbara hjul. Dyna med konstläderklädsel och 40 mm stoppning i ryggdelen och 50 mm i kudden. Storlek 920x420 mm.

Liggbräda 100 cm GDS
Art.nr 159845
Liggbräda med 6 st svängbara hjul och kraftig stålrörskonstruktion. Dyna i konstläder med 40 mm stoppning och en kudde med 50 mm stoppning. Storlek 1000x420 mm.