Pratts Quickshine. Ett perfekt sätt att underhålla fordonets lackskydd under säsongen!

Snabbglans för snabbt lackunderhåll

Spraya och spola av. Svårare än så är det inte att få en blank lack utan några kalkrester. Snabbvaxet från Verktygsboden ger en otrolig glans och förstärker bilens vaxskydd – blixtsnabbt!

Pratts SPF Quickshine är ytbehandlingen som inte bara ger en extrem glans – den är också effektivt avvisande mot smuts och vatten. Behandlingen som bäst liknas vid ett snabbvax förbättrar och förlänger hållbarheten på befintligt vax eller lackskydd med en ”lager-på-lager-effekt” och kan användas på alla hårda ytor, som till exempel lack, glas, plast och metall på såväl bil som husvagn, husbil eller motorcykel.

Pratts Quickshine kan appliceras på torr eller blöt yta, dock ska den alltid vara nytvättad. Sprayen är ett utmärkt alternativ till sämskskinnet då denna eliminerar kalkfläckar som uppstår vid tvätt.

Pratts SPF Quickshine