Mobil verktygsvagn komplett med verktyg i kromvanadiumstål.

Verktygsvagn komplett med 277 verktyg – hos Verktygsboden

Glöm allt vad oreda i verktygslådan heter! Verktygsvagnen från Verktygsboden är en vagn för de som älskar verktyg och vill ha ordning på dem. Tänger, mejslar, hylsor, bits och insexnycklar – alla har de en tydlig och uppmärkt plats.

PELA verktygsvagn är den ultimata kombinationen av smart förvaring och noga utvald verktygsutrustning. Vagnen innehåller en gedigen samling av 277 verktyg och verktygsdelar, väl anpassade för entusiastgarage och verkstad. Däribland uppsättningar av tänger, mejslar, hammare och filar samt hylsor, u-ringnycklar och torxhylsor i olika storlekar. Specialdesignad lådinredning med skumgummiinlägg ser till att hålla samtliga verktygsdelar på plats och snyggt sorterade. Dessutom är varje del uppmärkt. Lådinsatserna är lösa och kan möbleras om efter tycke och smak i vagnens sju lådor.

PELA verktygsvagn är en snygg rödsvart detalj i garaget som hjälper dig att hålla ordning och reda på verktygen. Den är också en utmärkt mobil arbetsplats. Vagnen har en arbetsyta med inbyggda sidofack samt fyra hjul (varav två vridbara med broms) och handtag som gör den enkel att flytta. Hela förvaringsenheten låses med ett centralås.

PELA verktygsvagn med verktyg – 277 delar
Artnr: 497975