​Entreprenörens kreativa mötesplats i Kronoberg

Idag är det invigning av Bravo entrepreneurial Hub - en kreativ arbetsmiljö för dagens och morgondagens entreprenörer. Här möts de för att utveckla affärsidéer och bygga nätverk.

DATUM torsdag 29 september 2016
TID klockan 13-14
PLATS Bravo entreprenurial Hub, Videum Science Park, Framtidsvägen 12, Växjö

Media är välkommen att vara med vid invigningen.

”Här kommer företagare och studenter ha ett modernt och kreativt kontor som inspirerar till arbete, nätverkande och personlig utveckling, såväl som utveckling av affärsidéer.” säger Sebastian Bocaciu, verksamhetsledare för Bravo entrepreneurial Hub.

Sebastian Bocaciu, verksamhetsledare Bravo entrepreneurial Hub
Företagsfabriken i Kronoberg AB
sebastian.bocaciu@foretagsfabriken.se
072-157 14 39, www.bravohub.se