Ni får pengar – Vi skänker

Ni får pengar – Vi skänker

GuldGiganten blir ny sponsor av projektet #C2C4AUTISM som blir vänorganisationen i det vi kallar GuldGåvan där vi skänker hela vår vinst till #C2C4AUTISM när du väljer att sälja guld till oss via #C2C4AUTISM!

Därför ska du välja GuldGiganten

GuldGiganten återvinner gamla föremål som innehåller ädelmetaller och GuldGiganten lovar dig att betala ett högt guldpris. Vi har erfarna värderare, certifierade vågar och avancerad utrustning för att göra en korrekt värdering och dessutom får du betalt redan inom 24 timmar. Hela vår värdering är kostnadsfri olikt många konkurrenters.

Vår affärsidé är att återvinna guld och allt vi köper går till återanvändning. Du gör både din plånbok och miljön en tjänst eftersom guldutvinning är dålig för miljön på många sätt.

Så medan du gör dig själv och miljön en tjänst, har vi valt att göra en tredje tjänst genom vår gåva!

Därför stödjer vi #C2C4AUTISM

Vi väljer att stötta projektet Idrott för barn i behov då vi ser det som självklart att alla som vill ska få hålla på med idrott. Projektet som lanserats genom ”Kust till Kust” cyklingen med Måns Möller, Agneta Sjödin, Christer Skog, Björn Gebenius och Håkan Löfström är bara startskottet för en stiftelse vi hoppas alla vill komma att skänka till.

Av den anledningen har vi valt att främja projektet genom att skänka hela vår vinst till projektet genom det guld du väljer att sälja genom guldgiganten.se/c2c4autism.