Viggo Foundation går in som huvudsponsor i Nybrobragden Special i Borlänge

Pressmeddelande   •   Jun 15, 2018 14:56 CEST

IFK Borlänge Alpin , under ledning av Anette Nilsson och Börje Olsson, arrangerar Nybrobragden Special i januari varje år. Detta arrangemang innefattar individuell alpin träning och tävling utifrån personens egna förutsättningar.

ViggoFoundation är stolta att gå in som huvudsponsor för detta arrangemang 2019.
Vi vill passa på att tacka Anette och Börje för deras insatser för barnen - utan er ingen skidåkning

För mer information och kontakt med Nybrogbragden Special hör av er till
Anette Nilsson mejl: flintanette@telia.com eller 070-5881376

Vill du komma i kontakt med Måns Möller och Viggofoundation hör av er till oss på mail: Viggofoundation@gmail.com

Läs mer om Viggofoundation här

Om VIGGOFOUNDATION - Insamlingsstiftelsen Idrott för Barn i behov

En nystartad insamlingsstiftelse grundad av Måns Möller som har ett stort engagemang och erfarenhet vad som krävs för barn i behovs (ADHD, autism, asperger) möjlighet att idrotta. I nuläget finns oftast ingen plats för dessa barn i befintligt svenskt föreningsliv. Barn i behov kräver ofta lite extra resurser och målet är att uppmuntra föreningar/ föräldragrupper att starta egna sektioner för barn i behov.

Föreningen Kung över livet har representanter som hjälper oss att fördela pengarna från detta projekt

Kommentarer (0)

Kommentera