ViktVäktarna inviger ny lokal!

Den 28 januari är det invigning på ViktVäktarnas nya lokal i Stockholm. Lokalen är centralt belägen i gatuplan i city.
– Vi hoppas att våra kunder ska få lättare att hitta till oss. För de flesta människor som vill gå ned i vikt är det ett stort steg att ta hjälp. Så tillgängligheten är viktig, säger Monica Seiron, ansvarig för alla konsulenter på ViktVäktarna.

Under invigningsceremonin blir det föreläsningar med ViktVäktarnas kost- och utbildningschef, Karin Nileskog samt med entreprenören Laila Bagge Wahlgren.

I Sverige är andelen unga kvinnor som tänker på sin vikt och som önskar gå ned i vikt relativt hög jämfört med andra länder i Europa.
– Vi erbjuder ett hälsosamt sätt att gå ned i vikt på som innebär att man kan gå ned i vikt oberoende om man är singel och tycker om att festa, är småbarnsförälder eller pensionär. Flexibiliteten i vårt kostprogram gör att man inte behöver tacka nej till en fika på stan om man känner för det. Det tilltalar många av våra kunder, säger Monica Seiron.

Den nya lokalen ligger på: Jakobsbergsgatan 33 (i hörnet Malmskillnadsgatan).

Kontaktperson:
Monica Seiron, Operations Manager ViktVäktarna mob:0705-40 54 25