Förenings- och familjedag på Ica Maxi Alingsås den 27 september

Ett nytt koncept har fötts, när Ica Maxi Alingsås bjuder in ett 20-tal av de idrottsföreningar som de stöder i Alingsås till en föreningsdag på Ica Maxi och Vimpeln den 27 september.
Ett 20-tal föreningar kommer att visa upp sin verksamhet och ordna aktiviteter och tävlingar för besökarna. Ica Maxis familjefestkoncept är också på plats med extra mycket skoj, i form av Mica & Mixi, rutschkana, dans och tävlingar.

Vi på Ica Maxi Alingsås brinner för fritid, hälsa och välbefinnande och vill på det här viset bjuda in de föreningar som vi sponsrar under året till att visa upp sin verksamhet och kanske locka ännu fler att börja idrotta, säger Christian Melin, Marknadsansvarig på Ica Maxi Alingsås.

Vi hoppas att många tar chansen att ta del av Alingsås stora föreningsutbud och även av Ica Maxis familjfest, där Mica och Mixi bjuder upp till dans, en spännande rutschkana och fina tävlingar står på programmet. Se bifogad länk till programmet.

Föreningsfesten äger rum kl. 11-18 lördagen den 27 september på Vimpeln och Ica Maxi Alingsås.

För mer information om föreningsdagen och familjefesten, kontakta:

Christian Melin, Marknadsansvarig, Ica Maxi Alingsås

Epost: christian.melin@maxi.ica.se, Tel: 070-8784723