Teamträff och invigningsfest

Det tog ett litet tag, men nu har vi äntligen lyckats sätta vår egen prägel på vårt nya kontor i Krokslätts fabriker. Vi ville fira detta tillsammans med vänner och kollegor och bjöd till fest! Vi drog en lättnadens suck när möbler och loggan vi beställt levererades dagen före festen. Men inga möbler = större dansgolv, så det hade nog löst sig i alla fall :).

Vårt utvecklingsteam från Örebro var givetvis på plats och vi hann även med ett fokuserat lunchmöte där vi gick igenom status och framtid. Därefter följde italiensk buffé och grym musik, dels framförd av våra musikaliska kollegor Andreas & Andreas som spelade superhiten ”Visiba – vi finns här för dig”, dels av suveräna DJ Martin.

Popcornmaskinen som vi fick i gåva från våra tidigare kontorskamrater Bridget spred en härlig doft och uppskattades både av oss på kontoret och våra gäster. Den kommer att gå varm även framöver!

Dagen efter festen följde nya utmaningar för vårt team i form av gemensam Body Pump-träning. Träning genererar ju energi (vilket vi desperat intalade oss medan vi trötta svettade oss igenom passet) och energi är något vi behöver extra mycket av för tillfället. Vi arbetar intensivt med nästa plattformsrelease som snart släpps och som kommer att innehålla en rad nya funktioner och förbättringar. Nu är det bara några veckor kvar … :)

• företagsinformation

Sofie Svensson