Fler biljetter släpps till Marcus & Martinus på Saab Arena

Fler biljetter släpps till Marcus & Martinus på Saab Arena

I fredags släpptes de eftertraktade biljetterna till Marcus & Martinus Moments Tour på Saab Arena i Linköping den 18 februari. Intresset var stort och det var många som var snabba med att säkra sina biljetter. Möjligheterna att släppa fler biljetter ses hela tiden över och fredag den 1 december kl 10 så kommer fler att släppas för försäljning.

- Fantastiskt roligt att så många vill se Marcus & Martinus i Linköping. Denna vecka har vi, tillsammans med Marcus & Martinus teknikkoordinator, optimerat scen och produktion ännu mer för att kunna släppa fler biljetter på fredag 1 december. Så att fler har chansen att se den norska superduon, säger Emma Tördahl projektledare på Visit Linköping & Co.

Europaturnén har premiär i februari och Marcus & Martinus har redan startat repetitionerna. Turnén har samma namn som deras nya album Moments och de 15-åriga tvillingarna från Norge ser verkligen fram emot att skapa nya och oförglömliga minnen tillsammans med sina fans under Moments Tour.

- Vi har världens bästa fans! Vi ser verkligen fram emot att få uppträda för dem igen och vår Moments Tour kommer bli större och bättre än någon show vi gjort tidigare, säger Martinus Gunnarsen.

Marcus & Martinus har över 400 miljoner streams mellan Spotify och iTunes, 380 miljoner views på YouTube och 1,2 miljoner följare på Instagram talar sitt tydliga språk. Fredag 17 november släpptes det efterlängtade albumet Moments som bland annat innehåller singeln ”Make You Believe In Love” som är producerad av Red One (Lady Gaga, Jason Derulo, One Direction, Nicki Minaj och Jennifer Lopez).

Biljetter
Biljetterna kostar från 485kr och säljs via visitlinkoping.se och ticketmaster.se.
Fri ålder i hela arenan förutom Golden Circle-biljetter som har 12 års åldersgräns.

Pressbiljetter & fotopass
Ansökan om köp av pressbiljett skickas till press@livenation.se. Det är viktigt att du skickar en förfrågan per artist/evenemang och att du i ämnesraden anger vilken artist/evenemang det gäller. Fotopass-ansökan görs via photorequest.livenation.se (notera att godkänt fotopass inte gäller som biljett).

Emma Tördahl, projektledare Visit Linköping & Co
emma.tordahl@visitlinkoping.se, 0765-25 61 40