Stockholm vinnare av Gay life award 2013

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2013 10:18 CET

Stockholms stad genom Christina Guggenberger, projektledare Stockholm Gay and Lesbian Network inom Stockholm Visitors Board vann utmärkelsen Stockholm Gaylife Award 2013 under QX-Galan under måndagen.

Det är den ideela företagarföreningen Stockholm Gay Life som delar ut priset. Nomineringen lyder:

”Christina Guggenberger har i många år arbetat inom Stockholms Visitors Board för att sätta Stockholm på hbt-kartan och förra året blev hon för det arbetet nominerad som Årets Hetero vid QX GayGala. Att det idoga engagemanget från staden via Guggenberger lett till en ökad gay/hbt-turism har tydligt märkts inte minst på stans gaykrogar och klubbar!”

Stockholm Visitors Board (SVB) is the official visitors bureau of Stockholm and fully owned by the City of Stockholm. SVB works to market and develop Stockholm as a travel destination. Our aim is to increase tourism and further promote the Stockholm region as host for corporate meetings, incentive travel, congresses and events. Stockholm Visitors Board is a subsidiary of Stockholm Business Region and owned by the City of Stockholm. The Stockholm region is marketed under the common brand Stockholm - The Capital of Scandinavia www.visitstockholm.com

Kommentarer (0)