Full koll på arbetstiden direkt i mobilen

Nu kan alla logga sina arbetstider oberoende av var de är. Med Visma Stämpla i din telefon har du full koll på dina arbetstider, flextider och semesterdagar. Och kan förstås själv stämpla in och ut oavsett var du befinner dig.

Visma Stämpla är ett nytt, modernt sätt att registrera arbetad tid. Det går snabbt, det är enkelt och det underlättar arbetet för alla inom företaget. Visma Stämpla är en inbyggd internetfunktion i Visma Lön 300 och 600 så all tidsregistrering i Visma Stämpla blir automatiskt till underlag för löner i Visma Lön 300 och 600.

Med Visma Stämpla i telefonen blir det ännu enklare att registrera och få full kontroll över arbetad och inarbetad tid. Visma Stämpla finns numera både för iPhone och Android.

Visma Stämpla i mobilen

• ŸStämpla in/ut - registrering i realtid
  • Registreringar - ger översikt över en dags registrering och möjlighet till manuell registrering av händelse
  • ŸSaldo - visar beräknade saldon av flex, tidssaldo, komp och semester
  • ŸFrån närvarolistan kan du nu mejla, ringa eller sms dina kolleger
  • ŸWidget (endast Android).

Visma Stämpla är ett internetbaserat program som nås varifrån som helst, när som helst och numera från alla vanliga plattformar.

– Vi har fått många förfrågningar från våra kunder om just den här typen av applikation. Det finns ett stort behov av att snabbt och smidigt kunna registrera och överblicka sina arbetstider var man än befinner sig. Löneunderlaget skapas dessutom automatiskt i Visma Lön 300 och 600, säger Gunilla Jaltsén som är projektledare på Visma Spcs.

Helt mobil rapportering
Visma Stämpla i mobilen använder internettjänsten Visma Stämpla och synkroniseras fortlöpande över nätet. Det gör att informationen hela tiden är uppdaterad. Visma Stämpla är kostnadsfri och kan köras fristående i demoversion. För full lönerapportering krävs koppling mot de lokalt installerade programmen Visma Lön 300 eller 600, samt att du är registrerad användare för Visma Stämpla.

• ŸLäs mer om Visma Stämpla här: http://www.vismaspcs.se/stampla
  • ŸVisma Stämpla för Android finns att hämta gratis på Google Play.
  • Visma Stämpla för iPhone finns att hämta gratis på App Store.

Följande bilder finns att ladda ner från vårt pressrum:
visma_stampla_app_01: Startsidan på Visma Stämpla.
visma_stampla_app_02: Dagens arbetstid, övertid och flextid i en tydlig sammanställning.
visma_stampla_app_03: Saldon för flextid, komptid och semesterdagar.
visma_stampla_app_04: Se om dina kolleger är instämplade eller utloggade.
visma_stampla_app_05: Nå dina kolleger direkt via e-post, telefon eller sms.

Rolf Dahlberg, vd för Visma Spcs AB, 0470-70 60 39, rolf.dahlberg@visma.se
Gunilla Jaltsén, projektledare hos Visma Spcs, 0470-70 60 00, gunilla.jaltsen@visma.se