Kända Youtubers delar med sig av smarta Office Hacks

Effektivitet på arbetsplatsen är inte bara viktigt för företag - det kan också vara roligt för de anställda. Visma tar nu hjälp av kända Youtubers för att få fler att delta i IT-företagets videotävling och dela med sig av sina bästa Office Hacks. Nu släpper matprofilen Matgeek (Johan Hedberg) och hälsoprofilen Ida Warg, samt Framgångspoddens Alexander Pärleros, filmer med sina egna, smarta Office Hacks.

– Med Visma Office Hack vill vi på ett roligt sätt visa att det enkelt går att eliminera tidstjuvar och effektivisera sin kontorsmiljö eller vardag. Oavsett om man jobbar med mat eller hälsa, på ett stort företag eller driver eget, så kan alla kan hitta smarta genvägar i sin egen vardag som gör den både mer effektiv och glädjefylld, säger Frida Bosma, pr-ansvarig för Visma i Sverige.

filmen med Matgeek visar Johan Hedberg smarta genvägar till att kunna äta och dricka gott på kontoret. Videon med Ida Warg och Alexander Pärleros visar deras bästa knep för mer ordning, stil och flärd på jobbet.

Om Visma Office Hack
Kampanjen Visma Office Hack går ut på att göra tillvaron på kontoret både mer produktiv och underhållande. Videotävlingen är öppen för alla och för att delta gör du själv en kort video där det smartaste knepet för att effektivisera arbetsplatsen illustreras. Lämna in ditt tävlingsbidrag och se Vismas filmer på visma.se/vismaofficehack. Tävlingen pågår till 1 december och vinnaren belönas med 10 000 kronor.

Så här tävlar du:
1. Gör en video med ditt bästa OfficeHack.
2. Ladda upp videon på Youtube.
3. Fyll i tävlingsformuläret.
4. Dela med dina vänner och se till att din video får flest röster.
5. Var med och tävla om 10 000 kronor.

För mer information kontakta
Frida Bosma, pr-ansvarig för Visma i Sverige, 010 - 141 27 63, frida.bosma@visma.com