​LR Revision & Redovisning förlänger samarbetet med Visma

Det mångåriga samarbetet mellan Visma Spcs och LR Revision & Redovisning förlängs och utökas.

Det nya avtalet ger medarbetarna hos LR Revison & Redovisning möjlighet att gå över till Vismas webbaserade lösningar. De består av Visma Advisor, Visma eEkonomi, Visma Webbfakturering och nya Visma Ekonomiöversikt.

Nya krav i redovisningsbranschen
Visma Spcs webbaserade lösningar möter branschens ökade krav och förväntningar på effektivitet och kvalitet.

− Med den här lösningen blir vi mer flexibla och kan erbjuda flera lösningar till våra kunder. Integrationen mellan våra och kundernas system gör att vi kan effektivisera våra egna rutiner. Det ger oss ett arbetssätt där medarbetarna dels kan arbeta ute hos kunderna, dels på kontoret och hela tiden ha tillgång till samma uppdaterade information, säger Martin Johansson, vd för LR Revision & Redovisning.

Stor andel av marknaden
Sju av tio revisons- och redovisningsbyråer använder Vismas program. LR Revision & Redovisning är en av de större aktörerna på svenska marknaden för revision och redovisning.

− Vi är både stolta och glada över att LR Revision & Redovisning fortsatt väljer oss som leverantör av produkter och tjänster, säger Rolf Dahlberg, vd för Visma Spcs.

Rolf Dahlberg, vd för Visma Spcs AB, 010-141 14 43
Martin Johansson, vd för LR Revision & Redovisning AB, 070-59 59 290