Utökad kompetens bland partners till Visma

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2011 08:40 CET

Visma Software har tecknat avtal med tre nya partners: DataPartner, ECE Data samt Logosoft. De har alla jobbat tillsammans med Visma Spcs och utökar nu samarbetet i Vismafamiljen för att kunna erbjuda affärssystemslösningar till större kunder med behov av en mer flexibel lösning.

– Det bästa med dessa partners är att de redan känner till Visma och vårt erbjudande i marknaden, säger Carola Lissel, vvd och försäljningsdirektör hos Visma Software. Genom våra partners erfarenhet och kunnande kan Visma erbjuda hela bredden – från standardiserade till helt skräddarsydda affärssystemslösningar. Det bästa för kunden, helt enkelt.

Genom de breddade partnersamarbetena blir det nu ännu lättare för kunderna att nå Visma i framför allt västra och södra Sverige.

Läs mer om företag som utnyttjar bredden i Vismas utbud av ekonomilösningar i de här reportagen:
Närlant växer med Visma »
Eva klättrar med lojala kunder »

För mer information, kontakta
Carola Lissel, vVD/försäljningsdirektör Visma Software AB, 0704-26 61 16, carola.lissel@visma.com
Ulf Jerlebo, vd/försäljning DataPartner AB, 042–450 11 11, ulf.jerlebo@dpab.se
Gerry Erlandsson, vd ECE Data AB, 0346-71 59 69, gerry@ecedata.se
Christoffer Bondéus, vd Logosoft AB, 0371-52 32 81, cb@logosoft.se

Visma gör verksamheter mer effektiva. Koncernen levererar programvara, outsourcingtjänster, inköps- och anbudslösningar, betalningstjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterade utvecklings- och konsulttjänster. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser inom både privat och offentlig sektor. 320 000 nordeuropeiska kunder använder Vismas produkter och tjänster, och ytterligare 330 000 har Visma som hosting-partner. Koncernen har över 5 000 anställda, varav drygt 1 400 i Sverige. 2010 uppgick omsättningen till 4 168 miljoner norska kronor.

Kommentarer (0)