Utökad kompetens bland partners till Visma

Visma Software har tecknat avtal med tre nya partners: DataPartner, ECE Data samt Logosoft. De har alla jobbat tillsammans med Visma Spcs och utökar nu samarbetet i Vismafamiljen för att kunna erbjuda affärssystemslösningar till större kunder med behov av en mer flexibel lösning.

– Det bästa med dessa partners är att de redan känner till Visma och vårt erbjudande i marknaden, säger Carola Lissel, vvd och försäljningsdirektör hos Visma Software. Genom våra partners erfarenhet och kunnande kan Visma erbjuda hela bredden – från standardiserade till helt skräddarsydda affärssystemslösningar. Det bästa för kunden, helt enkelt.

Genom de breddade partnersamarbetena blir det nu ännu lättare för kunderna att nå Visma i framför allt västra och södra Sverige.

Läs mer om företag som utnyttjar bredden i Vismas utbud av ekonomilösningar i de här reportagen:
Närlant växer med Visma »
Eva klättrar med lojala kunder »

Carola Lissel, vVD/försäljningsdirektör Visma Software AB, 0704-26 61 16, carola.lissel@visma.com
Ulf Jerlebo, vd/försäljning DataPartner AB, 042–450 11 11, ulf.jerlebo@dpab.se
Gerry Erlandsson, vd ECE Data AB, 0346-71 59 69, gerry@ecedata.se