Visma blir Episerver Premium Solution Partner

Visma Consulting har lyfts till Episervers högsta partnernivå. Framgångsrika projekt och en stor andel certifierade utvecklare är några av faktorerna bakom utnämningen till Episerver Premium Solution Partner.

En nyligen lanserad e-handelslösning till en av Nordens största apotekskedjor är det färskaste exemplet på Vismas Episerveruppdrag. Kunderna kan, via en lättanvänd och trygg Episerverlösning, enkelt göra sina inköp när och var som helst, oavsett om man använder dator, surfplatta eller mobiltelefon.

- Att bli Premium Solution Partner stärker och uppmuntrar oss i vår roll som en ledande leverantör av moderna lösningar för e-handel och digital marknadsföring, säger Andreas Wikholm, vd för Visma Consulting.

Visma etablerade i somras ett bolag som helt fokuserar på lösningar baserade på plattformen Episerver. Detta team tillsammans med Visma Consultings väletablerade konsultteam inom webb och digitala kanaler gör att Visma kan både bygga och förvalta komplexa Episerver-lösningar för stora kunder.

Andreas Wikholm, vd för Visma Consulting AB, 08-633 22 50