En pigg nyhet i vintermörkret – Vitamin Well Awake

En pigg nyhet i vintermörkret – Vitamin Well Awake

Det svenska dryckesföretaget Vitamin Well utökar nu sitt sortiment med en tionde smak – Vitamin Well Awake med koffein och med smak av hallon.

Mitt i vintermörkret adderar Vitamin Well en tionde smak till sin populära originalserie med vitamin- och mineralberikade drycker. Vitamin Well Awake innehåller koffein och D-vitamin, B12 och folsyra som alla bidrar till immunsystemets normala funktion.

– Det har gått tre år sen vi senast lanserade en Vitamin Well original med koffein i, och nu tyckte vi att det var dags igen. Vitamin Well Awake är en törstsläckare som smakar fräscht av hallon och som dessutom piggar upp. Kan ju inte bli bättre! Jag är övertygad om att Awake kommer att bli en uppskattad törstsläckare och pigga upp både nu i vinter men även i sommar, säger Lovisa Nordberg, Brand Manager Vitamin Well

Vitamin Well Awake kommer att finnas i dagligvaruhandeln från v. 4 till ett rekommenderat pris på 25 kronor.

För mer information, bilder och produktprover, vänligen kontakta:

Agnes Palinski, Media Relations Manager Vitamin Well, + 4673 9884468 eller agnes.palinski@vitaminwell.com

Vitamin Wells affärsidé är att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Läs mer på www.vitaminwell.se