Vitamin Well firar tio år med ny somrig smak – hyllar alla som varit med på resan

Vitamin Well firar tioårsjubileum med ny somrig törstsläckare i begränsad upplaga – Vitamin Well Celebrate. Genom lanseringen vill företaget hylla alla som har varit med på resan.

2008 lanserade Vitamin Well sina första produkter i Sverige. Idag, tio år senare, säljs drycken i 34 länder och är en självklar favorit för många. Som en del av firandet lanseras nu sommarnyheten Celebrate med fräsch smak av mango och ananas.

– Ett jubileum kräver något extra och därför är vi stolta att presentera vårt senaste tillskott i familjen. Vitamin Well Celebrate är en perfekt törstsläckare och dessutom en chans för oss att hylla de personer som gjort Vitamin Well till vad det är idag, säger Petter Ericson Hållén.

Under åren som gått är det många idrottsstjärnor och kända profiler har varit med och bidragit till Vitamin Wells framgång. Därför kommer den nya flaskan prydas av namnen på några av de profiler som har varit med under resans gång.

Även allmänheten bjuds in till firandet. Genom att lägga upp en bild under #VitaminWellCelebrate på någon som förtjänar att firas lite extra, har deltagarna chansen att få sitt eget namn på den nya flaskan.*

– Vi vill rikta ett stort tack till alla som har stöttat oss under resan. Vi hoppas att alla vill vara med och fira - och ser fram emot en fantastisk fotbollssommar tillsammans, säger Petter Ericson Hållén.

Vitamin Well är officiell partner till svenska fotbollslandslagen och stöttar samtliga svenska landslag under hela året. Inför sommaren blir engagemanget ännu större i samband med årets stora fotbollshändelse – mästerskapet i Ryssland.

* Tävlingen startar vecka 15 och avslutas vecka 20. Mer information på vitaminwell.se/celebrate

Vitamin Well Celebrate innehåller vitaminerna D, och E samt B12 som alla bidrar till immunförsvarets normala funktion. Dessutom innehåller den magnesium för minskad trötthet och utmattning. Vitamin Well Celebrate kommer att finnas till försäljning i dagligvaruhandeln från vecka 15 till ett rekommenderat pris på 25 kronor.

Vitamin Wells affärsidé är att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Läs mer på www.vitaminwell.se