Anställda på företag och institutioner använder röstträning för att utvecklas!

Få ny energi på företaget.

Balansera ditt företag med ljud- och röstövningar.

Rösten är en del av din personlighet. Utöver det verbala budskapet, ger rösten i samtal med kunden, en information om personen själv. Rösten kan vara det första intrycket av företaget. Som kommunikationsmedel är rösten ett kraftfullt medium, som kan vara avgörande för hur budskapet når fram. Röstläget, tonfallet och tal hastigheten är några av de faktorer som kan påverka samtalets utgång. Genom att öka din kunskap om rösten och hur god kommunikation fungerar kan du bli tydligare i umgänget med andra och öka kvaliteten i ditt arbete.

Voiceinvestor håller bl.a halvdag & heldags kurser i Stockholm i sina lokaler.

Kurserna ger ökad energi, bättre talkommunikation,avspändhet, ökad musikalitet och naturlighet i rösten.

• utveckling
  • röst
  • ljud
  • affärsutveckling
  • nyheter
  • pr
  • företagande
  • företag
  • kommunikation
  • klassiskt

• Stockholm

Voiceinvestor är ett röst och sångföretag med över 25 års erfarenhet. Företaget har hjälpt lärare, säljare, politiker, företagsledare, anställda, instutioner mm. Bl.a Ericson, Handelshögskolan, säljhögskolan, civilekonomerna, Jusek och riksdagen. I ett mångkulturellt samhälle som Sverige nu har blivit kan Voiceinvestor hjälpa till och förbättra kommunikationen mellan människor. Det är inte bara VAD du säger utan HUR du säger det som är viktigt.

Maria Baczynski

Röstpedagog och ägare av företaget Voiceinvestor Röst och ljudtränare 073-7105625