SEAT lanserar ny hemsida

Pressmeddelande   •   Maj 07, 2004 10:46 CEST

SEAT lanserar ny hemsida www.seat.se Här kommer ni att upptäcka många nya och intressanta fakta med 600 sidor om våra bilar men även historia, filosofi, framgångar, miljöprofiler och mycket mer.

Vi använder oss av den senaste teknologin såsom 360o vy inifrån och utifrån bilen för att kunna visa våra kunder alla bilens detaljer. Du har även möjlighet att boka en provkörning eller söka efter närmaste återförsäljare för ett personligt besök.

All information är snabb och lättillgänglig. Här finns t.ex. information om finansieringsalternativ, en begagnat bil konfigurator och de senaste nyheterna om SEAT. Ta även en speciell titt på den detaljerade informationen om SEAT racingsatsning med Richard Rydell som kör i ETCC och STCC.

Service är en viktig del för SEAT under denna flik kan du hitta allt du behöver veta, återförsäljare, verkstäder, SEAT garanti, var de finns och hur det fungerar. Hela hemsidan genomsyras av SEAT sportiga gener där vi kommunicerar våra kärnvärden, sportighet, okonventionell design och avancerad teknik.

För ytterligare information vänligen kontakta Henrik Svensson SEAT Nordic AB 08 553 865 17, henrik.svensson@seat.se. www.seat.se

Kommentarer (0)