Stockholms Bilsalong 2006: Inbjudan till pressvisning av nya Jaguar XK, Daimler och Land Rover Discovery G4 Challenge på Stockholms Bilsalong 30 mars kl 13.00 - 13.15

Hej, Vill bara göra dig uppmärksam på att det blir Sverige-premiär på nya Jaguar XK och Daimler Super Eight i vår monter kl 13.00 till 13.15. Det finns faktiskt också en svensk hand bakom Jaguars nya formspråk som kommer till uttryck i XK och kommande modeller. Det är den unge designern Ted Mannerfelt, från Jaguar Advanced Design, som kommer att prata design och vara tillgänglig för i vår monter. För första gången kan vi i Sverige också visa en komplett original utrustad Land Rover Discovery G4 Challenge. Det är den här bilen som skall forcera Thailand/Laos djungler i de två första avsnitten i detta ultimata globala äventyr. Starta om till sambamusik i Rio de Janeiro för att sedan arbeta sig upp över Anderna och korsa värdens största saltöken på 4000 möh. Varmt välkommen Hans Rubenstein, Jaguar och Land Rover Sverige Tel. 0733-33 30 67 2006-03-28, Informationsavdelningen Volvo Personbilar Sverige AB, Björn Cederström, 031-325 25 21