Första lägenhetsvisningen i Umami Park

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2019 16:50 CET

Idéskiss över kök och vardagsrum i de första lägenheterna för uthyrning i Umami Park, Hallonbergen, Sundbyberg.

I lördags visades de första hyreslägenheterna i Umami Park, Hallonbergen, Sundbyberg. Totalt sett ska cirka 800 lägenheter byggas i det nya området. Nu i samband med första visningen är det 24 lägenheter som är redo för uthyrning och intresset är stort.

Hyreslägenheterna i Umami Park blir ett rökfritt boende, det innebär att lägenheten, gemensamma utrymmen, gården, balkongen, entrébalkongen, och uteplatsen kommer att vara rökfria. Lägenheterna har genomgående ekparkett och målade väggar i vit kulör, i hallen ligger det grå klinker. Badrummen är utrustade med tvättmaskin/torktumlare alt. kombimaskin helkaklade i vitt och även här ligger det grå klinker. Köken är gråa moderna kök från Marbodal med svarta handtag.

Cirka hälften av hyreslägenheterna hyrs ut via Wallenstam kö och hälften via Stockholms bostadsförmedling.

Kommentarer (0)

Kommentera