Nytt datum för Nordbygg

Nytt datum för Nordbygg

Nordbygg mässan som skulle gå av stapeln nu i april har blivit framflyttat p.g.a. COVID-19 viruset. Nu har Stockholmsmässan gått ut med ett nytt datum så att Nordbygg kan hållas 2020. Det nya datumet är 29 september till den 2 oktober. Vi hoppas att vi kommer få se alla förväntansfulla besökare senare i höst.

Ämnen

Walraven är ett globalt familjeägt företag som grundades i Holland 1942 med över 1000 anställda. Vi marknadsför och utvecklar smarta, ergonomiska och tidsbesparande produkter för byggbranschen med hantverkaren i fokus. När Jan van Walraven startade företaget var det för att han saknade bra material för rörupphängning, han var nämligen rörmokare. Upphängningsmaterial för VVS är fortfarande vårat största produktsegment. Produktsortimentet idag innehåller även upphängningsmaterial för Ventilation, El samt produkter för passivt brandskydd.