- Under våra tio år tillsammans som band har vi alltid längtat efter att få spela in en riktig hemsnickrad jullåt. Christmas in Stockholm handlar om längtan att få komma hem till familj och vänner över jul, något som de allra flesta kan känna igen sig i, säger trion.

Under åtta kvällar i december bjuder de dessutom in till en stämningsfull afton där låtar från hela deras långa karriär varvas med utvalda låtar som gör sig extra bra i decemberkylan. Turnén har premiär 3 december på Södra Teatern i Stockholm.

Under året har gruppen synts i en rad TV-produktioner. Förutom Melodifestivalen har man kunnat se dem sjungandes in Valborg i SVT och nu senast i SVT:s lördagsunderhållning Alla Tiders Hits där de presenterade sin version av ”Sparvöga”, som även släpptes som singel.

3-dec SÖDRA TEATERN, STOCKHOLM    Biljettlänk  Tel: 08-531 994 90
5-dec GÄVLEKONSERTHUS, GÄVLE  Biljettlänk  Tel: 077-170 70 70
6-dec HASSELA SKI RESORT, HASSELA  Biljettlänk  Tel: 0652-56 56 00
12-dec BOLLNÄS KULTURHUS, BOLLNÄS  Biljettlänk  Tel: 0278-255 77
13-dec KATALIN, UPPSALA  Biljettlänk  Tel: 077-170 70 70
14-dec KATALIN, UPPSALA  Biljettlänk  Tel: 077-170 70 70
18-dec SKOTTVÅNGS GRUVA, MARIEFRED  Biljettlänk  Tel: 0158-259 00
19-dec SKOTTVÅNGS GRUVA, MARIEFRED  Biljettlänk  Tel: 0158-259 00

För mer information och kontakt:
Helene Wigren  PR & Beyond
Helene.Wigren@prbeyond.se

• jul 2013
  • turné
  • singel
  • nytt
  • live
  • konsert
  • södra teatern

Warner Music International, a leading company in national and international repertoire operates through numerous international affiliates and licensees in more than 50 countries. With its broad roster of new stars and legendary artists, Warner Music Group is home to a collection of the best-known record labels in the music industry including Asylum, Atlantic, Bad Boy, Cordless, East West, Elektra, Lava, Maverick, Nonesuch, Reprise, Rhino, Roadrunner, Rykodisc, Sire, Warner Bros. and Word. Warner Music Group also includes Warner/Chappell Music, one of the world's leading music publishers.