”Kom Hit” sa musiken, K27 är äntligen tillbaka med en ny singel som släpps 19 juli och med en sommarlåt som vi alla längtat efter!

Pressmeddelande   •   Jul 19, 2019 13:28 CEST

Foto: Susanna Tajik

Tidigare i år meddelande K27 i sina sociala medier att han kommer ta ett längre uppehåll och pausa musiken dock har det inte varit helt tyst från K27. Under årets lopp har han bland annat hunnit med att gästa Einárs singel Fusk och Jireels Alla Mina som båda idag är platinacertifierade samt Aden x Asmes debutalbum.

I februari valde K27 att radera sina låtar från samtliga streamingplattformar, helt enkelt för att han inte längre står för vad som sas i texterna och inte reflekterar honom som person. I en intervju med Musikguiden säger K27 "Jag vill bara visa min konst, från min sida. Jag vet att vissa människor kanske inte lyssnar på mig som förut och det är upp till dem helt enkelt".

Fredag den 19 juli släpps ”Kom Hit” med tillhörande musikvideo 12.00

Kommentarer (0)