Måns Zelmerlöw släpper singel med DAMI IM och medverkar i Eurovision Australia Decides

Det är knappt ett år sedan singeln "Walk with Me" släpptes i Sverige i samband med att Måns och artisten Dotter gjorde ett specialframträdande i Melodifestivalens Andra chansen. När Måns nu fick frågan om att komma till Australien för en medverkan i TV programmet Eurovision Australia Decides, teamar han upp med Australiens finest DAMI IM som artist på låten "Walk with me". I samband med TV framträdandet släpps också singeln digitalt, lyssna på den här på Spotify.

Följe Australiens uttagning och se Måns och DAMI IM's medverkan här via Eurovision Australia Decides live på SBS Australias Facebook med start 9:30AM GMT

Följ DAMI IM online:

Följ Måns online:

Se DAMI IM från hennes medverkan i Eurovision från Stockholm 2016 här

För mer information och kontakt med Måns Zelmerlöw och DAMI IM hör av er till:

Helene Wigren
Mail: helene.wigren@prbeyond.se