​Malou Prytz äntrar popvärlden med sin allra första EP ”Enter” – UTE IDAG

Pressmeddelande   •   Jun 28, 2019 09:59 CEST

Malou Prytz släpper sin debut EP idag den 28 juni. Med EP’n ”Enter” kan vi nu äntligen välkomna Malou till popvärlden på riktigt och hon vill härmed också välkomna sin publik att äntra hennes musikaliska värld.

”Det känns riktigt stort att äntligen släppa min första EP och kunna berätta vem jag är som artist”

-Malou Prytz

Från en av Melodifestivalens yngsta finalister i historien, till singelsläppet med hiten ”Left & Right” och framgången i Tyskland tillsammans med artisten Millés debutsläpp ”All Good”, går Malou Prytz från klarhet till klarhet. Nu släpper hon äntligen sin fösta platta med sitt alldeles egna sound där fokusspåret ”Dumb Love” sätter ton för hela EP’n som genomsyras av 90-talsdoftande toner.

”Enter” släpps av Warner Music.

För mer info och kontakt med Malou Prytz, hör av dig till:

Promotionansvarig
Anna von Friedrichs Grängsjö