Miriam Bryant släpper ny singel - Passa dig

Miriam Bryant är ständigt aktuell, senast i mars släpptes låten Nån Av Oss som Miriam framförde i säsongspremiären av SVT:s Luuk & Hallberg dock helt utan TV-publik på grund av rådande situation. Miriam hann precis avsluta en omfattande Sverigeturné som inkluderade Annexet, Malmö Arena och Skandinavium innan Coronapandemin drabbade Sverige. Den 22 maj släpps nya singeln Passa Dig som hon skrivit tillsammans med Alex Shield och Adam Olenius och är producerad av Elias Kapari.

Passa Dig är en låt till alla som lekt farligt nära elden och varit taskig i en relation. Allt är tillåtet i kärlek och krig eller vad är det man brukar säga? Man ska passa sig för vem man sårar helt enkelt. Låten kom till i höstas men det känns som att väldigt mycket har hänt sedan dess. Man blir bränd här i livet ibland och det är väl meningen kanske. Man kan gå runt å tjura över det om man vill, men just nu ska vi fokusera på att hålla huvudet kallt och händerna rena! Köss / Miriam

Lyssna på Passa dig här!

Pressbilder: https://isaac.wmg.com/?w=gvclbFi