Miriam Bryant släpper ny version av Blåmärkshårt (Mi Amor) tillsammans med Molly Sandén, Cherrie och Stor. Nya versionen heter Mi Amor (Blåmärkshårt).

I våras släppte Miriam Bryant första delen av albumet Mi Amor, på albumet fanns spåret Blåmärkshårt (Mi Amor) skriven av Veronica Maggio, Maja Francis och Johannes Runemark. Nu släpps en ny version av låten med en video till tillsammans med Molly Sandén, Cherrie och Stor - Mi Amor (Blåmärkshårt).

Blåmärkshårt (Mi Amor) var en självuppfyllande profetia, en låt om en kärlek som inte kunde hålla och hur man ibland tar fram varandras sämsta sidor. Nu släpper jag en ny version av låten tillsammans med Stor, Cherrie och Molly Sandén. Stor är magisk, han beskriver personen som låten handlar om. Molly Sandén och Cherrie sjunger vackrare än någonsin. Jag är supertacksam att de ville vara med alla tre, säger Miriam.

Lyssna på Mi Amor (Blåmärkshårt)

Se videon här!

Videon är filmad på Rixmixningsverket i Stockholm, regissör Daniel Mattiasson, ACNE Film.

Under nästa år släpps albumets andra och avslutande del och Miriam Bryant ger sig ut på en lång turné över hela landet. Turnén blir den mest omfattande hittills i hennes karriär och avslutas stort på Scandinavium i Göteborg i mars.

Turnédatum:
7 feb – Tonhallen, Sundsvall