RMK & Toppen släpper nya singeln "Om Jag Faller"

Svenska popduon RMK & Toppen släpper idag nya singeln ”Om Jag Faller” som de själva skrivit och producerat. "Låten handlar om det där 'nu eller aldrig' tillfället man ibland hamnar i med en person man är intresserad av. Antingen kastar sig båda ut i det okända eller så faller någon ensam." berättar Rikard.

Likt deras tidigare verk är det även här deras vassa gemensamma komponenter som sätter prägel på musiken och soundet leker mellan upplyftande pop och melodisk hiphop/rap.

Marcus Larsson och Rikard De Bruin skrev sin första låt tillsammans för sex år sedan. Två år senare kom deras debutalbum RMK & Toppen som helt på egen hand har sålt guld och streamats över imponerande 12 miljoner gånger. Under det gångna året har duon även släppt de upplyftande popsinglarna ”Allting Börjar Nu” och ”Oss” som fängslar en med sina målande texter.

Lyssna på "Om Jag Faller" HÄR.