Stjärnskottet ALMA släpper EP och ny singel!

ALMA, som haft en otrolig debut med singeln "Karma" som streamat mer än 16 miljoner gånger på Spotify sedan releasen den 3 juni, släpper idag äntligen hennes första EP och nya singeln med samma namn, "Dye My Hair".

EPn som är fyra låtar lång innehåller bland annat "Karma", "Dye My Hair" och "Knocks" där sistnämnda är en kärleksförklaring förklädd som en oemotståndlig klubblåt med ett synthsound.

ALMA har tidigare släppt låten "Bonfire" tillsammans med DJ Felix Jaehn och hon har hittat ett sound som blandar urban, elektroniska element tillsammans med klassik pop som nu verkligen avspeglas i hennes EP... för att inte nämna hennes otroliga röst.

Lyssna på singeln "Dye My Hair" här.

• karma
  • dye my hair