​THEOZ nya singel ”Theori” ute idag och musikvideo släpps nu på söndag den 28 juni!

Idag är det äntligen dags - THEOZ nya singel ”Theori” är ute och nu på söndag den 30 juni släpps musikvideon! Videon utspelar sig i en spelhall och det är precis så som kärleken kan kännas ibland – man spelar ett spel med varandras känslor. ”Theori” handlar om att våga berätta sina känslor för någon och visa att man tycker om den personen. Tjejen som medverkar i videon är Naemi – dotter till Tilde de Paula Eby.

Just nu är THEOZ ute på en omfattande turné runt om i Sverige. Den 19 juli ser vi honom på tv-programmet ”Sommarlov” och den 10 augusti på TV4s ”Sommarkrysset”. En annan höjdpunkt på sommaren är den 27 juli – då supportar THEOZ Marcus & Martinus i Pildammsparken i Malmö.

Se THEOZ på följande platser i sommar:
02 jul VETLANDA, Allsång i Forngården
13 jul SVEDALA, Sommarrocken
20 jul KALIX, Sommarfesten
22 jul ÅSELE, Åsele Marknad
23 jul FILIPSTAD, Filibjursdagen
24 jul STOREBRO, Storebroparken
26 jul PITEÅ, Piteå Dansar & Ler
27 jul MALMÖ, Pildammsparken
28 jul ÖREGRUND, Båtveckan
02 aug LÖTTORP, Böda Sand
17 aug BÅLSTA, Håbo Festdag
18 aug UMEÅ, Kraftskivan
24 aug STOCKHOLM, Solvalla
31 aug SKÖVDE, Matfestivalen

Musikvideon till "Theori" produceras av Warner Music.