TROR DU PÅ SPÖKEN? Idag släpper Casper The Ghost Neve(rest)

När HudikKalaset i somras kastade ut en förfrågan om vilka akter de bör boka blev arrangörerna överrösta med kommentarer, resultatet blev Casper The Ghost, årets mest önskade akt till festivalen. Tillsammans med sin producent Hillbom med crew klev de upp på scenen och fullkomligt tokdominerade publikhavet och levererade en historisk spelning.

Ingen blev heller förvånad när spelning senare blev utsedd till “HudikKalasets bästa spelning genom tiderna” och en välförtjänad titel efter stående ovationer och jubel av fansen. Med låtar som Bound, Waste My Time och I Don’t har Casper The Ghost sedan 2017 övertygat den unga touch screen-generationen att det är dags att börja tro på spöken. Med flera miljoner streams och virala tracks i bagaget med tusentals frälsta fans på hemmaplan och andra sidan Atlanten som alla är redo för GHOSTWORLD DOMINATION!

Tillsammans med producenten Hillbom skapar Casper melodiskt och på sitt eget vis trap med inslag av emo, pop och indierock med siktet inställt på att ta musiken utanför Sverige. Idag släpps Neve(rest) som är Casper The Ghost första singel.

Lyssna HÄR!

Följ Casper The Ghost!