Tungevaag & Raaban toppar listorna med ”All For Love”

I mars släppte succéduon Tungevaag & Raaban (T&R) singeln ”All For Love” som nyligen passerade 10 miljoner streams på Spotify och som klättrar på listorna både i och utanför Sverige. Den ligger topp 10 i Finland och Norge, peakade topp 20 i Sverige förra veckan samt har tagit sig in på topplistor runtom i Europa de senaste dagarna.

Tungevaag & Rabaan (T&R) är DJ- och musikproducent duon från Stadlandet (Norge) och Göteborg. Under flera år var för sig och tillsammans har de producerat elektronisk dansmusik. Idag har duon över 300 miljoner streams med hits såsom ”Wicked Wonderland”, ”Samsara”, ”Russian Roulette” m.fl. Deras låtar har spelats runtom i världen och har tagit dem på turnéer i bland annat Europa, Korea, Indonesien och Thailand.

I juni kommer duon bjuda på en ordentlig fest när de spelar på Summerburst i både Göteborg och Stockholm. I sommar ska de även ut på turné i Europa och Asien.

Lyssna på "All For Love" här.