WaterAid välkomnar till ny hemsida

WaterAid har en helt ny hemsida och välkomnar alla till www.wateraid.se för att ta del av information om världens vatten- och sanitetskris, berättelser från vårt arbete, fotografier, sätt att interagera och inblick i vad det innebär för en människa att få varaktig tillgång till vatten, sanitet och god hygien.

På hemsidan kan man bland annat finna information om WaterAids olika arbetsområden; Vårt påverkansarbete, kampanjer, våra 27 landsprogram, WaterAids internationella federation, företagssamarbeten och våra supportrar. Tillsammans blir detta en aktuell och viktig knutpunkt för all information som rör vatten- och sanitetskrisen och WaterAids arbete.

Den nya sidan finns på samma adress som tidigare: http://www.wateraid.se

För mer information kontakta: Anna Schön, kommunikation, på 08- 677 30 08 eller anna.schon@wateraid.se