Ny marknadschef på Weblink

Magnus Borgh är sedan 1 maj ny marknadschef på Weblink IP Phone AB. Hans uppdrag är att vårda och utveckla Weblinks varumärke. Magnus kommer närmast från svenssonmolin marknadskommunikation i Alingsås där han jobbat som projektledare i tio år.

Innan detta var han på Unfors Instruments marknadsavdelning och han var även med och grundade och etablerade reklambyrån Dragster i Göteborg.

– Det känns väldigt spännande och jag känner stor entusiasm inför uppgiften. Helt klart är att Weblink har alla förutsättningar att ta än större plats på marknaden och jag skall bidra med min erfarenhet och kompetens så bra jag bara kan, säger Magnus Borgh, ny marknadschef på Weblink.

Mer information:
Magnus Borgh

• medarbetare

Weblink IP Phone AB är en svensk telefonioperatör med en komplett portfölj av kommunikationstjänster. Med en egen telefoniplattform levererar vi ip-centrex, sip-anslutningar, ISDN, samt mobiltelefoni och internetanslutningar. Sedan starten 2004 har vi nu vuxit och idag har vi kunder över hela världen. Vår målsättning och ambition är att vara det naturliga valet för alla företag när det gäller kommunikationstjänster.