NYHET! Weblink Mobile Dect MEX

Weblink Mobile Dect MEX är ett alternativ till ett traditionellt dect-system. Om mobiltäckningen i lokalerna är tillräckligt bra kan man med fördel använda vanliga mobiltelefoner och abonnemanget Weblink Mobile Dect MEX.

• Ersätter ditt gamla deco-system
  • Återanvänd mobiltelefoner

Weblink Unified 2.0
Weblink Mobile Dect MEX förutsätter att ni har molnväxeln Weblink Unified 2.0. I så fall är det bara att beställa så många Weblink Mobile Dect-abonnemang som behövs och koppla det till befintlig användare eller skapa en ny användare i växeln och kalla den t ex. ”Lagret”.

Ingen installation
Weblink Mobile Dect MEX bygger på mobiltelefoni och är täckningen bra är installatioinen redan klar innan du har köpt systemet. Skulle täckningen vara bristfällig så går det att köpa till förstärkare.

Sätt i SIM-kortet i mobiltelefonen, aktivera enheten i Weblink Unified 2.0 och börja använda Weblink Mobile Dect MEX som ditt nya dect-system.

Använd dina gamla mobiltelefoner
Säkerligen har ni gamla mobiltelefoner som inte användas, men nu kan de komma till nytta för företaget. Mobiltelefoner med knappar eller smartphones spelar ingen roll. Alla typer och fabrikat kan användas.

MEX-abonnemang
Med abonnemanget Weblink Mobile Dect MEX blir telefonen en anknytning i växeln och du får då tillgång till växelns alla telefonitjänster direkt i mobilen som om det vore en fast telefon.

Finns det Wifi-anslutning och du har en smartphone kan du använda Weblink Mobile App för att koppla samtal, hålla koll på kollegor, vidarekoppla nummer och mycket mer. Molnväxeln Weblink Unified 2.0 krävs.Om du har en mobiltelefon med knappar kan du använda kortkommandon.

149 kr/mån
Weblink Mobile Dect MEX säljs som 24 månanders-abonnemang för 149 kr/mån.
I priset ingår: Ring till en fast månadskostnad. Ring gratis inom Weblink Mobile. 1000 min externa nationella samtal ingår. Startkostnad tillkommer.